Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. Al navegar, considerem que n’acceptes el seu l’ús. Més informació

Acceptar
13/04/2007 / Barcelona

“Ser Publicitario Implicado és una actitud però sobretot un sentiment”, Josep Maria Ricarte, president del col•lectiu Publicitarios Implicados

“Tens un lapsus solidari?” Sota aquest eslògan, el col•lectiu Publicitarios Implicados ha presentat de forma oficial a Casa Amèrica Catalunya els seus 2 nous espots que pretenen donar a conèixer l’essència del projecte, fer comunicació solidària. El col•lectiu va néixer al 2004 darrere la direcció de Richard Wakefield, fundador i director artístic, i es dedica a oferir serveis de comunicació a ONG’s i associacions sense pressupost.

“Tens un lapsus solidari?” Sota aquest eslògan, el col·lectiu Publicitarios Implicados ha presentat de forma oficial a Casa Amèrica Catalunya els seus 2 nous espots que pretenen donar a conèixer l’essència del projecte, fer comunicació solidària. El col·lectiu va néixer al 2004 darrere la direcció de Richard Wakefield, fundador i director artístic, i es dedica a oferir serveis de comunicació a ONG’s i associacions sense pressupost.
Wakefield ha destacat durant la presentació dels espots que el fet de no jugar amb diners és una avantatge ja que d’aquesta manera no cal aprovar les decisions prèviament ni que el consumidor pretesti res. La coordinació entre el treball dels universitaris, els principals promotors d’idees, i els professionals de la publicitat ha permès al col·lectiu crear equips de treball a mida per cada projecte. A part de Wakefield i Josep Maria Ricarte, president de Publicitarios Implicados, a l’acte de presentació també han assistit la realitzadora dels espots, Judith Colell, el co-director Francisco Amaral i la coordinadora universitària, Elisa Zaragoza. Tots els assistents han coincidit en destacar la motivació i il·lusió que hi ha darrere el projecte i en com tal iniciativa pot afavorir d’una banda la formació dels universitaris i de l’altra el prestigi dels sèniors o professionals de totes les àrees del procés publicitari.
Els 2 espots tenen una durada de 32 segons i han rebut aproximadament unes 1.600 visites desde que es van penjar a la web de Publicitarios Implicados i al YouTube. La web, en marxa des del 20 de març, rep diàriament un total d’entre 120 i 150 visites.